ΓΕΝΟΒΑ:Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ

ΓΕΝΟΒΑ:Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ

 freedom-genoa-g8-3

«Η Ιστορία έχει την ιστορία της» όπως καθένας και καθεμία μας είναι μια ιστορία.

Σ αυτό το μεγάλο καζάνι βράζω κι εγώ κι εσύ και το κρεμμύδι της μαγειρίτσας.

Εγώ κι εσύ μαζί, βρεθήκαμε στο δρόμο να διαμαρτυρόμαστε μια για ασφάλιση σύνταξη, μια για τα κρεμμύδια που θέλουν να τα τροποποιήσουν και δε θα γεράσουμε να φαμε μια σούπα της προκοπής.

Σημαντικές διαμαρτυρίες που γίνανε μαζικές πορείες και ταρακούνησαν τους κώλους που στρογγυλοκάθονταν και μέτραγαν ατομικά κέρδη, υπενθυμίζοντας τους ότι «τα πάντα ρεί». Εσύ κι εγώ ανακατωμένοι στο καζάνι των διαμαρτυριών διαπιστώσαμε με άλλους και με άλλες ότι θα ήταν αποτελεσματικότερο να βγούμε στους δρόμους να φωνάξουμε για όλα τα θέματα, ως μια ενιαία διαμαρτυρία-Πορεία.

Ένα-ένα και διαδοχικά κάτι γίνεται, αλλά το συνολικό πακέτο διεκδίκησης είναι σεισμός που αναιρεί την καλοταϊσμένη ελίτ. Αρκετά ριζοσπαστικό. Γι’αυτό και αυτοί έβαλαν την «αστυνομία» (που κι αυτήν εμείς την πληρώνουμε) να μας κάνει με τα κρεμμυδάκια.Και μας έκανε.

Σ’αυτή την πορεία το αποτέλεσμα ήταν διακριτό. Η επιβολή της μειοψηφίας μέσω του κράτους, παράπλευρα οφέλη είχε και η κοινωνία με τα κινήματα που σπάσαν τον ήχο της σιωπής, στέλνοντας τους 8 «ισχυρούς» στα όρη και τα πελάγη.

Το κράτος λοιπόν συσπειρώνει, γίνεται λειτουργικό και αναγνωρίζεται από την ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ! Αυτό το τέρας εμφανίστηκε με το μύθο ότι μπορεί, αν το ημερέψεις, να γίνει πρίγκηπας ή πριγκίπισσα που θα σου παρέχει προκοπή και ευημερία. Και ενώ «εμείς» το φροντίζουμε, Αυτό «αυτοί» σε δυο πορείες φρόντισαν να έχουμε δυο νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες για αρχή, για να μη ξεχνιόμαστε ότι αυτοί κυβερνάνε και εμείς πληρώνουμε. Σ’αυτό τον πλανήτη- «χωριό» το ονόμασαν οι επικοινωνιολόγοι της υψηλής τεχνολογίας- είναι «τα πάντα γνωστά», έχουν όλοι το όνομά τους κι εκτίθενται.

Με την παράπλευρη χρήση των τεχνολογιών, έγινε σε μένα και σε σένα γνωστό ότι η ελίτ που κυβερνά εδώ και συσσωρεύει καταστέλλοντας-συναινώντας είναι σε όλο τον πλανήτη ίδια επί της ουσίας και όμοια φαινομενικά. Τα κράτη τείνουν να μοιάσουν σε ένα που με τη σειρά του συνενώνει ό,τι δένει στη μηχανή του-σκοπό του. Οι μηχανισμοί του επικοινωνούν διακρατικά, αλληλοεξυπηρετούνται ανταλλάσσοντας πληροφορίες, γνώση, εμπειρίες. Όταν έχουμε μια ελίτ κυρίαρχη των μέσων και μηχανισμούς συναίνεσης και καταστολής, τότε έχουμε ανελεύθερο καθεστώς, έχουμε κράτος όπως εδώ και στο Μεξικό, όπως στις Η.Π.Α. και στη Γαλλία.

Στο Γκέτενμποργκ και στη Γένοβα οι «εκλεγμένες» κυβερνήσεις δεν προστάτευαν με την αστυνομία τους τη «Διάσκεψη», αλλά κάνανε επίδειξη  στους άρχοντες του οικονομικού κέρδους ότι το κράτος έχει κύρος, πυγμή, δύναμη και είναι ικανό να προστατέψει την ντόπια και πλανητική ελίτ.

Τα κράτη «συγκεντρώνουν» τις δυνάμεις που κινούνται ανταγωνιστικά με την κοινωνία και οι κυβερνήσεις προσφέρουν «γη και ύδωρ» εις βάρος της ίδιας κοινωνίας που τεχνηέντως συναινεί. Η αστική δημοκρατία είναι η επανάσταση των Αστών, εχθρός της Αυτοδιοίκησης του αυτοκυβερνητισμού, «οδόφραγμα» στην κοινωνική Απελευθέρωση, η υπεράσπιση του Δικαιώματος δίχως όμως καμιά δυνατότητα.

Στη Γένοβα ζήσαμε την αυταπάτη του λαϊκού κινήματος αλλά και την δυνατότητα-Δικαίωμα προστασίας της ελίτ των οικονομικά κυρίαρχων. Στο Γκέτεμποργκ και στη Γένοβα είχαμε νεκρούς διαδηλωτές γιατί οι διαδηλώσεις πλέον δεν «απειλούν» μόνο την πολιτική νομιμότητα των ισχυρών αλλά και την σωματική ακεραιότητα αυτών. Αρκεί να θυμηθούμε τι έγινε στην Πράγα. Η αμφισβήτηση της «πολιτικής τους νομιμότητας» και η απειλή της «σωματικής τους ακεραιότητας» ονομάζεται από τους επικοινωνιολόγους των κυρίαρχων ως τρομοκρατία για να επικαλύψουν τους χιλιάδες νεκρούς που αφήνουν καθημερινά πίσω τους οι πολυεθνικές είτε παράγοντας φτώχεια, πολέμους, καταστροφή του περιβάλλοντος είτε δηλητηριάζοντας τα μυαλά των ανθρώπων με ιδιοκτησία, εθνικισμό, ρατσισμό, σωβινισμό.

Τα Μ.Μ.Ε. συγκαλύπτοντας την πραγματική βία -την μήτρα της- προτίμησαν να ασχοληθούν με την επίπλαστη «ΒΙΑ» των διαδηλωτών είτε για λόγους ανταγωνισμού είτε συντεταγμένα. Αυτό όμως δεν τους έσωσε γιατί ο ανταγωνισμός επέφερε παράπλευρες εικόνες, με πιο ισχυρή αυτήν της δoλoφωνίας του Κάρλο Τζουλιάνι και της φασιστικής δράσης των μπάτσων στο INDVMEDIA με 95 τραυματίες στο νοσοκομείο.

Αυτό που κάνει δυναμικό το κίνημα ενάντια στην παγκοσμιοποίηση του καπιταλισμού είναι ότι μια χυδαία μειοψηφία με την πολιτική της έφερε τον περιβάλλοντα χωροχρόνο στα όριά του. Οι διαδηλωτές, γενικότερα ο κόσμος, αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει περίσσιος χρόνος από άποψη φυσικού περιβάλλοντος και δεν υπάρχει επίσης εμπιστοσύνη- αξιοπιστία προς τους κυβερνώντες. Η οριζόντια αντιιεραρχική συνεννόηση- συνεργασία, ο πλουραλισμός σκέψης και δράσης, η σύνδεση του παλιού με το νέο, ο αντικαπιταλιστικός αντικυριαρχικός λόγους, η απαίτηση για πλανητική λύση των προβλημάτων συναποτελούν τη νέα εποχή που αν δεν κυριαρχήσει στον ταξικό- κοινωνικό ανταγωνισμό τότε θα είναι πλέον αργά.

Προφανώς η γοητεία του καπιταλισμού δεν μπορεί να ναρκώσει άλλο αφού σκοντάφτει στις ανεξέλεγκτες γενικευμένες καταστροφές που δημιουργεί και στην λαϊκή οργή. Μόνη λύση για τους κυρίαρχους του πλανήτη είναι να λειτουργήσει σωστά το κράτος, η συναίνεση μέσα από την Αστική χρεοκοπημένη δημοκρατία.

Τα τελευταία χρόνια πέτυχαν την πολιτική συναίνεση και τον μονόδρομο του νεοφιλελευθερισμού με τα ιδεολογήματα της σοσιαλδημοκρατίας να «κυβερνάει» αφαιρώντας κάθε κοινωνικό χαρακτήρα (που επέτρεπε την συναίνεση) και ενισχύοντας την οικονομική ολιγαρχία του τόπου της.

Σ’όλο τον κόσμο κυβερνάνε με τον ίδιο με τον ίδιο τρόπο: ψέματα, υποσχέσεις, οικονομική εξάρτηση, πολιτική τρομοκρατία, ανεργία, φτώχεια, ιδεολογήματα, θρησκεία, σχολεία, Μ.Μ.Ε., εξατομίκευση, αστυνομία, στρατό και εξαρτημένους οικονομικά επιστήμονες που αφιερώνονται στις πολυεθνικές αντί στην επιστήμη για την κοινωνία.

Το κράτος  γίνεται καθομοίωση των κυρίαρχων, κάτι που έκανε αρκετούς και αρκετές να θεωρούν στόχο την δυνητική μετατροπή του κράτους σε Λαϊκό-Σοσιαλιστικό. Ουσιαστικά αυτό που κάνει το κράτος να είναι τέρας είναι αυτή του η δυνατότητα να μοιάζει τον άρχοντά του. Το φαινόμενο κράτος μοιάζει να εξυπηρετεί Λαϊκές ανάγκες, λειτουργίες (οι οποίες ούτως ή άλλως βρίσκανε διέξοδο εντός της κοινωνίας που δε σημαίνει απαραίτητα και κράτος), ενώ στην ουσία το κράτος είναι άχρηστο στην κοινωνία αφού περιορίζετε στον στίβο του ταξικού ανταγωνισμού. Συνέπειες υπάρχουν και παράπλευρα με την λειτουργία του κράτους άλλα όσο θετικές και αν είναι στην συγκρότηση του ταξικού κοινωνικού σώματος δε παύει να το κρατάει ανελεύθερο.

Στις 19 Ιούλη, στη Γένοβα αναδείξαμε τι κόσμο θέλουμε: αλληλεγγύης και συνεργασίας με άτομα, «ράτσες και φυλές», όλους τους λαούς, την ομορφιά της διαφορετικότητας, το ρυθμό και τα χρώματα, την ενότητα στην προοπτική, τη χαρά από την απουσία των κυρίαρχων.

Στην Γένοβα 20 Ιούλη μέρα πολιτικής ανυπακοής είδε «όλος ο πλανήτης» τι είναι η ανειρήνευτη ειρήνη: άρματα, μάχες, χημικά όπλα, όπλα με σφαίρες μεταλλικές, ελικόπτερα που ρίχνουν χημικά καθώς καθοδηγούν-ενημερώνουν τις δυνάμεις καταστολής του κράτους  robocop, αναίρεση κάθε δημοκρατικού δικαιώματος από τους δικαστές Dredd με θύματα και νεκρό! Στη Γένοβα, 20 του Ιούλη, χιλιάδες ακτιβιστές, εσύ κι εγώ είτε σε σκληρούς πυρήνες είτε σε ευέλικτες ομάδες αλλά με όπλα την αλληλεγγύη τις σημαίες, τα χέρια, τις φωνές, τις πέτρες, τις ιδέες, καταδείξαμε την αυταπάτη περί ΕΙΡΗΝΗΣ και δημοκρατίας, αναδείξαμε το θάρρος, την φαντασία, την οργάνωση και επιλέξαμε ως σύμβολο τη σύγκρουση. Εμείς με προδηλωθείσες διαθέσεις, Αυτοί με την παραδοσιακή αλητεία. Εμείς για 6 δισ. λόγους αυτοί για έναν -το ατομικό κέρδος-κεφάλαιο.

Στις 21 Ιούλη, στη Γένοβα συναντηθήκαμε σε μια πρωτοφανούς μαζικότητας πορεία -με τα παραδοσιακά πολιτικά και εργατικά κινήματα. Εμείς ως εργαζόμενος λαός, με τα κοινωνικά του κινήματα, Αυτοί ως εξόριστοι αλλά με σύμμαχο το κράτος απογυμνωμένο, μόνο με την ουσία του, το μονόλογο του, την ασυγκράτητη βία.

Στη Γένοβα 19,20,21 Ιούλη διαδώσαμε σ’ όλο τον πλανήτη μια Ιδέα: ότι «ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός»! Στις 22 όλοι και όλες μας καταλάβαμε ότι το καζάνι βράζει.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ’01

Καρανίκας Νίκος

Μέλος Συνασπισμού

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s